Hejj igen! :D

Alice sover här. <3

Vart ute typ hela kvällen och tränat med kaninerna :)  Gick sjukt bra , för oss båda , kaninerna var glada och hinderna låg på extrema höjder för våra små latmaskar ;))



Alfred <3

När dom som bara träffat Affe ngn gång , hör just namnet Alfred, tänker dom ofta
Äcklig
Skabbig
Ful
aggresiv
elak.

Men ni känner inte honom , kan ni inte bara lägga av ?! E så sjukt trött på alla som klankar ner på oss! Alfreds nos blev biten när han var liten , veterinär var inkopplad , och de skulle läka själv, men ärret som e kvar ser lite konstigt ut.
Alfred e inte skabbig, han har bara ojämn päls!
Alfred är inte äcklig , han har bara en ögonsjukdom!
Alfred är inte Ful, han har bara ett specielt utseende!
Alfred är inte aggresiv, han väljer bara sina vänner!
Alfred e inte elak, han har bara ett häftigt humör!

SÅ KAN ALLA NI SOM TYCKER NGT AV DETTA OM ALFRED , BARA LÄGGA AV!

Alice Känner min kanin Alfred nästan lika bra som jag , hon vet att han inte e dum ihuvvet! <3

Alfred är en jättespeciell kanin, han är mitt <3
Han gör mig hel<3

// Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0