Gårdagens träning :)

Ja vi tränade lite hoppning igår ( Fredag ) och det gick jätte bra ! :)
Adolf var väldigt pigg och hoppade 40 cm. Han har inte hoppat på ganska länge
så vi tar små höjder först :) Vi satte upp 4 hinder på en rak linje.
Vi försöker träna bort fettet som dom fått över vintern.
Jag är väldigt stolt över Adolf för han har gjort stora framsteg och förändrat
mitt liv. Jag gillade inte alls kaniner först men sen ändrade han på mig.
Detta inlägget blev ganska kort så ni får lite bilder ist ;)
Min hund Vera som är väldigt intresserad av Adolf och Humle :) R.I.P Humle <3 ©

Min gullunge Vilar sig i gräset <3 ©

Zöta Zammie villar sig lite på rygg :) <3 ©

Alfred sitter och tittar ut över sitt kungarike x) ©

En liten bild på en kanin som hette Gråen. Hon rymde och dog tyvärr :/ R.I.P <33 ©


Hoppas det räcker med bilder x) Men det kommer fler ofc ;)

// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0