Bilderna ;$$

Haha imsosorry!!

Lovade er bilder för typ, 2 veckor sen.. Men eftersom det har hänt en massa sjuka saker just denna tiden, dryga ungar, äckliga föräldrar , och förlorade familjemedlemmar, så har jag inte orka uppdatera på senaste tiden..

Men nu , har det mesta ordnat upp sig och jag e redo för att börja blogga på allvar igen! :D


So Here We Go! <3













Bilden e sjukt dåligt, iknow , men, den fångar ert intresse, right? ;)


Fina pojken... så Jävla synd att jag inte kan ha kvar dig! :'( <3
 OddMollie, Alfredos mamma<3
Haha , Alice fottar Mollie med sin mobil, egentligen har hon en Nikon :)  Men hon glömde den , samrtisen ;)
Flumbild på Alfredo ;) <3
 Älskade Pojken, du är mitt allt <3
 Adolf , Alice lilla bääbbbiihhh <3


Läs Alice inlägg! :D Då får ni veta vad vi ska hitta på idag! :)

Det är jag som har fottat alla bilder utom denna sista , på Adolf :)

Kraamiisssaarr/ Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0