Om Oss :) LINNEA

Heeejsan :D

Jag heter alltså Linnea och är snart tretton år :)
Jag är 7kt intresserad av kaniner och hästar ( och allting med detta o göra 8D ) Jag äger 6 Egna kaniner för tillfället :)

Annars är jag en ganska sprallig tjej som älskar att sitta vid sin kära daaaaaaaaaaata :D Jag har sysslat regelbundet med kaniner och kaninhoppning i ca tre,fyra år nu :) kaninhoppningen har alltid varit en självklarhet och det är mest med Alfred och Tuzzilagoh som jag hoppar med , och dom e riktigt duktiga ;) 

Jag står min vän Alice mkt nära och vi genomgår det mesta tsm <3 

Så LÄÄS om henne med :) <3

Här nedanför ser ni mina kaniners " register "

|
|
|

V

Alfred
f.  2008
Hane
Pandatecknad                

-------------------------
OddMollie
f. ca 2006
Hona
Fläckig

Bus´ Zammie
f. 2009
Hane
Spräcklig

Tfs´Dumle  ( första kaninen i TFS uppfödning! )
f. 2010
Hane
Japantecknad

Bus´Tuzzilagoh
f. 2009
Hona
Spräcklig

Bus´Alfredo
f. 2010
Hane
Spräcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0