Om Oss :) ALICE

Hejsan hejsan svejsan .....

Jag som sitter bakom dator skärmen heter då Alice och är 11 år.
Kaniner och hästar har alltid varit mitt största intresse !
Jag har haft kanin i 7 år. Min första kanin hette Stampe som mest va min systers men ändå.
Stampe dog av kaninpest sen och min syster hittade honom i buren död.

När vi hade stampe hade min syster ochså en foder häst som hette Buster och va en liten
B-Ponny. Jag fick rida han lite då och då och så kom mitt intresse för hästar (L)

För ett år sen skaffade jag min kanin Adolf som jag fick av mamma via sms när jag va på kaninläger
med han. Jag fick han den 20 juni på kaninlägret altså :)

Jag har haft Adolf i snart 1 år <3
Adolf har också avlat med Tuzzilagoh Linneas kanin :D
Då blev det en kanin som heter Humle till :- )

Jag har tyvärr bara 2 kaniner för tillfälligt då jag igentligen bara ska ha en ....
Humle ska få en ny ägare till sommaren <3
Mamma vill inte ha så många kaniner för hon tror att jag inte klarar av det -.-

Glöm inte att läsa på Linneas info också :D <3

Nere är Adolfs och Humles register och stam :) !


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu's Adolf
k. Hane
f. 2009
Japansk tecknad
Meriter : 80 cm <3
Placering : 5 <33333333333333333333 



Stam :

Pappa : Algott - Mamma : Angel mi

Farfar/Farmor : Okänt
Mormor/Morfar : Okänt ( importerade från Japan ) 

Farfbror : Alfred 

Syskon : Ichigo ( finns mer men kommer inte ihåg )

Fru : Tuzzilagoh

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tf's Humle 
k. Hane
f. 2010
Japansk tecknad


Han är större nu men
jag hade ingen bild på
han när han är så stor
som han är nu !


Stam :

Pappa : Adolf - 80 cm - Mamma : Tuzzilagoh - 50 cm

Farfar : Algott - 90 cm - Farmor : Angel mi - 20 cm

Morfar : Alfred - 70 cm - Mormor : Sara - 20 cm ( R.I.P ) 

Tack för att ni läste ! <333
Det är bara att fråga om ni vill ha reda på något om kaniner ! ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0