Ojjj! :S

Shiieettt, vad längesen d var vi uppdatera något ;ss Men det har varit fullt upp med Skolan och Skit :/ <333



Mennnnnnnnnnn IDAG! :D Dåå kommer niii fååå eeennn FOTTTTTTTOBILDBOMB! :D


Jag&AlicePalice Ska ut och fotta kaniner :) <'3 Dock e inte dessa av Tfs Uppfödningen, PGA att jag bor hos min pappa för tillfället :) Men det är fortfarande mina kaniner ;) <33

Men Men :)

Det blir nog Alfred mestadels ( hehehehehhehehehehehhehehehehehehheheheheheheheheh) Oh Alfredo .. Och kke Mollie oxå :)

BLir nog hopnning och antagligen lite porträttbilder :) Kommer antagligen senast upp i morgon hör på bloggen :)


Ett STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT tack tilll alla som läser , ni betyder allt :') <3

Tuzzilaoh :') <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0