Ja, nu finns du bland tryggheten <3 :'(

Ja, Idag kunde vi äntligen gräva ner Humle som dog Januari 2011 ....
Vi begravde han på en fin plats där vi inte planterar blommor (L)
I lådan la jag ett hjärta för att visa hur mycket jag älskade honom och en ros
som tack för att han har funnits och hjälpt mig när jag har haft det svårt <33 D':
Humle, du borde veta
att det var du som
gjorde mig glad när
jag kom ut. Du hoppade
upp och var hungrig
jämt, Adolf saknar dig
otroligt mycket och
bara så du vet lever
du inom mig i mitt
hjärta förevigt och
jag hoppas du har
det mycket bättre uppe
i himlen utan smärtor
och vakar över mig
tills jag dör och kommer
upp till dig igen <3
JAG ÄLSKAR DIG
NU OCH FÖRALLTID ! <3


Jag hoppas alla hyllar Humle över att han har levt och sett jorden hur den fungerar...
Han har fattat att livet är inte ett spel utan det är på riktigt och man måste vara försigtig
ifall man vill komma till målet <3
If life would have been a game ....
It would have been a diffecult game ... <333



Du lever inom oss nu och föralltid gubben <3
Föralltid är ett väldigt långt tag ...
men jag håller vad jag lovar ! <3




Kommentera gärna <3
Behöver mycket tröst ! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0